Urząd Gminy Pruszcz Gdański - wersja archiwalna
 

 
Strona główna
 

Urząd Gminy Pruszcz Gdański - wersja archiwalna

Menu podmiotowe





 
Urząd Gminy Pruszcz Gdański 
 
Co i jak w urzędzie 
 
Gospodarka Komunalna


Udostępnianie świetlic gminnych


Informację udostępniono: 22.03.2012 22:42
Ostatnia aktualizacja: 25.09.2014 14:17


1. NAZWA PROCESU
Udostępnianie świetlic gminnych

2. PODSTAWA PRAWNA 

3. MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY 

  • Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej  – Katarzyna Kwiatek
  • Referat Gospodarki Komunalnej pok. nr 3 – I piętro, Rotmanka ul. Sportowa 25  – w godzinach pracy urzędu (czwartek – nieczynne, dzień wewnętrzny)
  • Email – kkwiatek@pruszczgdanski.pl
  • Nr telefonu – 58 692 94 56

4. WYMAGANE DOKUMENTY 

5. OPŁATY SKARBOWE 
zwolnione z opłaty skarbowej, (opłata za udostępnienie świetlicy według załącznika do regulaminu)

6. TERMIN ODPOWIEDZI
Termin odpowiedzi do 14 dni

7. MIEJCE ZŁOŻENIA WNIOSKU
Wniosek należy złożyć  w terminie min. 14 dni przed planowanym terminem wynajęcia. Odpowiedz wraz z fakturą wysyłana jest na adres zamieszkania. Protokół zdawczo-odbiorczy należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Gminy (parter) lub w Referacie Gospodarki Komunalnej pok. nr 3 – I piętro, Rotmanka ul. Sportowa 25po zakończeniu imprezy

 

Dokumenty do pobrania:
- regulamin udostępniania świetlic
- wniosek o udostępnienie świetlicy
- protokół zdawczo - odbiorczy świetlicy











Wprowadził(a):
Sebastian Jasiak

Zatwierdził(a):
Sebastian Jasiak









Liczba odsłon: 63